Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Μια Ελληνίδα μάνα με καθαρή εθνική συνείδηση τα λέει έξω από τα δόντια


Δημοσιεύουμε το κείμενο που έγραψε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης η κα Γιάννα Κωνσταντινίδου,  μια Ελληνίδα μητέρα με εθνική συνείδηση, γεμάτη ανησυχίες για το μέλλον της Ελλάδας που προσπαθεί να αφυπνίσει όσο γίνεται περισσότερους Έλληνες για τον κίνδυνο που ελλοχεύει. Εμείς απλά υποκλινόμαστε στον πατριωτισμό και την τόλμη της.

Φίλοι μου , 

θα σας κουράσω ίσως για τελευταία φορά, διότι θα περιορίσω στο ελάχιστο την χρήση του λογαριασμού μου. Ο μόνος λόγος που τον δημιούργησα άλλωστε ήταν γιατί θεώρησα πως είναι ένα ισχυρό μέσο δικτύωσης και πως θα μπορούσε χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια , να ενώσει τις φωνές και την δύναμη μας όπου απαιτείται. Δυστυχώς φίλοι μου ακόμα και τώρα βλέπω πως τελικά δεν θέλουμε να συμβεί αυτό ... πως είναι πιο εύκολο να αναλώνουμε τον χρόνο μας μόνο σε ανούσια πράγματα και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα και εμείς οι ίδιοι να το θεωρούμε δευτερεύον θέμα. Ίσως γιατί κάποιοι ...

δεν εννοείται να καταλάβετε την σοβαρότητα και την κρισιμότητα αυτής της κατάστασης ... ίσως γιατί μάθατε απλά να περιμένετε σωτηρία από άλλους ...ίσως γιατί απλά εθελοτυφλείτε, γιατί σας είναι πιο εύκολο να ζείτε σε μια άλλη πραγματικότητα εκτός τόπου και χρόνου ή γιατί εξυπηρετεί τα συμφέροντα σας. 
Βλέπετε σε αυτήν την χώρα όσο θα είναι κράτος και όχι έθνος ,θα είμαστε πάντα διχασμένοι, γιατί πολύ απλά ως κράτος δεν μας δένουν η κοινή γλώσσα, η κοινή θρησκεία και τα κοινά ιδανικά ... αυτά δένουν τους ανθρώπους και τους ενώνουν, μόνο στα έθνη. 
Λυπάμαι βαθύτατα που αφήσαμε επί τόσα έτη, την πατρίδα μας έρμαιο στα χέρια των εσωτερικών εχθρών της και κλοτσοσκούφι της Ευρώπης.
 Λυπάμαι που δεν αντιληφθήκαμε εγκαίρως πως η πολιτική δεν είναι αξίωμα κληρονομικό και πως ο πολιτικός πρέπει να εξυπηρετεί όλους τους πολίτες και όχι οι πολίτες αυτούς . 
Λυπάμαι, γιατί για να ικανοποιήσουμε την ματαιοδοξία μας γίναμε υποχείρια των πολιτικών και εξαγοράσιμοι. Λυπάμαι που δεν εκπληρώθηκε ποτέ το τάμα του γένους και το γεγονός ότι όσοι εξουσιάζουν την πατρίδα πριν, τώρα και μετά, είναι απλά ο ένας η συνέχεια του άλλου ... 
Πως η ψήφος μας σε όποιον και να την δώσουμε είναι ένα και το αυτό, απλά αλλάζει το όνομα της κάθε ομάδας, ώστε να θεωρήσουμε ότι ψηφίσαμε. Δεν υπάρχει αυτήν την στιγμή μέσα στην Βουλή, κόμμα που θα ταχθεί υπέρ των Ελλήνων. 
Ίσως αργότερα, κάποιος Ελληνόψυχος, βρεθεί που να μπορεί να τραβήξει μπροστά και να εμψυχώσει τον λαό, που τόσο άσχημα έχει εγκλωβιστεί...
Βλέπετε ο Έλληνας θέλει πάντα έναν μπροστάρη ...
Αν τον αποκτήσει κάνει θαύματα ... 
Τώρα που λείπει αυτό, διαπιστώνουμε περίτρανα την τσακισμένη ψυχολογία του, που τόσο καλά φρόντισαν για αυτό οι πολιτικοί που εξυπηρετούμε. Χρειαζόμαστε ανθρώπους που να αγαπούν την πατρίδα ... να είναι Ελληνόψυχοι ... να είναι γενναίοι ... να έχουν τιμή και περηφάνια ... να έχουν Θεό μέσα τους!
Βλέπετε που μας οδήγησαν τόσα χρόνια οι μασόνοι και τώρα οι άθεοι;
Που μας οδήγησαν οι προσκυνημένοι και οι απάτριδες; 
Τι καλό βλέπετε ;;
Τι καλό συνέβη στην χώρα μας; Τι καλό είδαμε εμείς;; Τώρα στεναχωρώ κάποιους φίλους που έχουν ακόμα συμφέροντα και άλλους που ακόμα θεωρούν ότι υπάρχει ακόμα ιδεολογία, αλλά φίλοι μου πλανάστε πλάνη οικτρά ...
Προσπάθησα με κάθε μέσο και τρόπο να πολεμήσω αυτό το ένοχο, απέναντι στην αγαπημένη μου πατρίδα, σύστημα ...έκανα σκοπό της ζωής μου τα τελευταία χρόνια να πολεμώ την νέα εξουσία που εκτός από άθεη ...εκτός από γιουσουφάκια ... εκτός από αθεράπευτα ανθέλληνες ...είναι βαθιά επικίνδυνοι όχι μόνο για την πατρίδα,
αλλά για όλη την ανθρωπότητα, σε συνεργασία με το Ισλάμ ειδικά αυτό, είναι το μόνο σίγουρο. 
Το γεγονός και μόνο φίλοι μου, ότι ελπίζουμε σε κάποια σωτηρία, από μόνο του φανερώνει ότι είμαστε σε δυσμενή κατάσταση καθώς και ότι έχουμε υποταχθεί σε αυτήν. Έτσι εξασφαλίζουμε την ηρεμία μας, έστω και για λίγο ...
Γιατί ή ελεύθερος θα είσαι ή ήρεμος .

Είμαι πολύ περήφανη που είμαι Ελληνίδα ... για την ιστορία μου ..την κληρονομιά μου ... την γλώσσα μου ... τους ήρωες μου ... που η χώρα μου σημαίνει φως και γεννάει πολιτισμό από την πρώτη στιγμή της ύπαρξης της ... 

Πώς να μην θέλει να πολεμήσει κανείς κάτι τέτοιο λοιπόν; 
Που προσπαθούν με το ζόρι να φτιάξουν ιστορία για την χώρα τους οι υπόλοιποι ... 
Που η γλώσσα που χρησιμοποιούν έχει ρίζες ελληνικές ... που τα σύμβολα της πατρίδας τους έχουν ελληνική προέλευση ... που όλοι οι σοβαροί διεθνείς όροι είναι ελληνικοί ... πως η χώρα μου, είναι η πιο όμορφη στον κόσμο ... πως ο Έλληνας έχει φως στην ψυχή του ... 
Πώς να γίνουν φίλοι με όλα αυτά !
Τα πολεμούν με όλο το μίσος τους ... 
Αλλοιώνοντας το DNA των Ελλήνων με μεικτούς γάμους ... Με το να τον κρατά αμόρφωτο και τον ίδιο τον Έλληνα να μην ζητά να μάθει ποιες είναι οι ρίζες του ... να μην χειρίζεται σωστά την γλώσσα του ... να μην γνωρίζει για την θρησκεία του ... και να τον απομακρύνει από τις αξίες που τόσα χρόνια κράτησαν αυτόν τον τόπο μοναδικό και τόσο σπουδαίο! 

Ευχαριστώ όσους με διαβάζατε τόσα χρόνια, για τον χρόνο σας και για ότι μοιραστήκατε μαζί μου ... 
Ελπίζω επίσης να κέρδισα αρκετές αντιπάθειες, γιατί μόνο έτσι θα θεωρήσω τον αγώνα μου πετυχημένο.
Έχω καθαρή την συνείδηση μου και πλέον μπορώ να κοιτάξω τα παιδιά μου στα μάτια, καθώς πολέμησα με όλο μου το είναι για αυτό το κακό που βρήκε την πατρίδα μου και που καταδίκασε την ίδια αλλά και το μέλλον τους ... Βλέπετε το έγκλημα ήταν τόσο καλά οργανωμένο και εμείς τόσο καλά υποχείρια, που κατάφεραν να τελειώσουν και την νέα γενιά ... να είναι απόλυτα σίγουροι ότι δεν θα σηκώσει κανείς για άλλα 400 χρόνια κεφάλι, γιατί οι σκλάβοι γεννούν σκλάβους και οι ελεύθεροι ελευθερωτές! 

Μα όπως είπε και ο αείμνηστος Κολοκοτρώνης, η γενιά που θα ξεχάσει το παρελθόν της θα είναι και η τελευταία! 
Συμφιλιωθείτε φίλοι μου με τον Χριστό και την ρίζα σας και όχι με ότι σας πολέμησε!
Θα παραμείνει ανοιχτός ο λογαριασμός μου και αν ξεπηδήσει ποτέ η σπίθα της ελευθερίας από όλους μας ίσως τα πούμε και πάλι .



Ιωάννα Κωνσταντινίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μη σταματάς. Δεν είναι το μαύρο πρόβατο διαφορετικό, τα άλλα είναι όλα ίδια…

ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΣΑΙ. Υπάρχει λόγος που είσαι διαφορετικός. Ένα σχολείο είναι η Ζωή. Δε χρειάζεται να «μένεις στην ίδια τάξη», από...