Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Tι αποκαλύπτουν οι δημοσιεύσεις σας στο Facebook για εσάς;


Πόσα πολλά στοιχεία για τον χαρακτήρα σας μπορoύν να αποκαλύψουν οι δραστηριότητές σας στο Facebook;
Πόσο συχνά κάνετε αναρτήσεις στο προφίλ σας, σχετικές με τα παρακάτω θέματα. Απαντήστε με: «ποτέ»,«σπάνια», «μερικές φορές» ή «συχνά»...
  • Tις κοινωνικές σας δραστηριότητες (όπως βραδινές εξόδους)
  • Τις καθημερινές σας δραστηριότητές
  • Θέματα που αφορούν στην κουλτούρα (όπως επιστημονικά άρθρα)
  • Δραστηριότητες με τον σύντροφό σας
  • Δραστηριότητες με τα παιδιά σας
  • Τα κατορθώματά σας, τη διατροφή σας και τη σωματική σας άσκηση
Το 2015 μία έρευνα που έγινε σε 555 γενναίους εθελοντές, στο πανεπιστήμιο Brunel στο Λονδίνο  εξέτασε τη σχέση ανάμεσα στις ενημερώσεις τους στο Facebook και τους τύπους της προσωπικότητας.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι που ανεβάζουν συχνά τις κοινωνικές τους δραστηριότητες στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, τείνουν να είναι πιο εξωστρεφείς. Ωστόσο, οι άνθρωποι που ανεβάζουν συχνά θέματα που αφορούν στην κουλτούρα τείνουν προς την εσωστρέφεια. Οι τελευταίοι δείχνουν να είναι πιο «ανοιχτοί» στο να εξερευνήσουν νέα πράγματα (όπως ταξίδια, νέες εμπειρίες, ακόμη και επικίνδυνες συμπεριφορές) και αυτή η επιθυμία τους δεν συνδέεται ακριβώς με αυτή των διανοούμενων ανθρώπων.
Οι άνθρωποι που κάνουν αναρτήσεις σχετικά με τον σύντροφό τους τείνουν να έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση, ενώ εκείνοι που ανεβάζουν συχνά πράγματα για τα παιδιά τους, είναι συνήθως σχολαστικοί και πρακτικοί χαρακτήρες. Όσοι πάλι δημοσιεύουν πολλά σχετικά με τα κατορθώματά τους, τη διατροφή τους και τη σωματική τους άσκηση έχουν τάση προς τον ναρκισσισμό, αλλά αυτές οι αναρτήσεις είναι εκείνες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα likes, τουλάχιστον σύμφωνα με τις εκτιμήσεις όσων ανεβάζουν ανάλογα θέματα.
Πηγή: huffingtonpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μη σταματάς. Δεν είναι το μαύρο πρόβατο διαφορετικό, τα άλλα είναι όλα ίδια…

ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΣΑΙ. Υπάρχει λόγος που είσαι διαφορετικός. Ένα σχολείο είναι η Ζωή. Δε χρειάζεται να «μένεις στην ίδια τάξη», από...